כחלק מצוות שאחראי על קידום עסקים מגוונים מכל התחומים הדרישה הגבוהה ביותר במהלך עבודה עם תיק לקוח היא היצירתיות – לחשוב מעבר לקופסא, לא להיות מקובע, לקחת את הצד היצירתי אל הקצה – אלו הן אחת מהיכולות שnlp מעניקה , בנוסף הקורס מלמד איך לדגום מצויינות של כל מי שתבחר ולבסוף לאחר חקירה מעמיקה עם שילוב של מספר טכניקות שנלמדו תוכל להטמיע את התכונה המצויינת הזו אצלך, את זאת ניתן לעשות גם , בין היתר כאשר אנו דוגמים חברות ענק ומלמדים אתכם איך להיות כל כך טובים כמוהם.בין היתר שיטת MLP מדגישה העברת מסרים אל תחום התת הכרתי (תת מודע) ואל התחום המודע באמצעות שיטות שונות . לדוגמא , בעת תכנון מסע לקוח נשלב בתוך מסע החוויות של הלקוח את הדמיון המודרך שאנחנו רוצים להעביר את הלקוח אל עבר הרכישה המיוחלת . צרו איתנו קשר ונשמח להרחיב עוד בנושא זה .
מאמרים
אסטרטגיית פה לאוזן (פל"א) ופלא דיגיטלי (WOM)
פה לאוזן או באנגלית WORD OF MOUTH היא למעשה דרך להעברת מידע בין הצרכן לבין סביבתו , בה צרכן משתף חוויה קניה או שירות של